info@ehti.ir
031-35353214

پروژه شاندیز مشهد

مشخصات پروژه

برج های شمیم رحمت فاز 3

شرکت سوزیانا

منطقه 22 تهران

1398/11/20

1399/5/20

توضیحات پروژه

تعاونی شمیم رحمت در بلوار کوهک فاز سوم از پروژه های خود را آغاز نمود. 4 برج 25 طبقه که طی 4 سال آینده تحویل می شوند. نوع عرضه ی امتیاز واحدهای مسکونی فاز 3 پروژه ی شمیم رحمت شاید یکی از نوین ترین شیوه های عرضه ی مسکن به صورت سهامی می باشد. تعاونی شمیم رحمت سهام واحدهای مسکونی را در بسته های 10 سهمی (هر 10 سهم معادل 10 متر) به اعضای اولیه خود واگذار نمود. این نوع از واگذاری و عرضه این امکان را برای اعضا و سرمایه گذاران بیرون از پروژه فراهم می کند که متناسب با بودجه خود به پروژه ورود کنند و با گذشت زمان برحسب پس انداز و درآمد خود به متراژشان اضافه کنند تا در نهایت بتوانند به یک واحد مسکونی برسند و اگر هم تا پایان پروژه یک عضو نتواند تعداد برگه های خود را به حدنصاب یک واحد برساند ضرر نکرده است، به اندازه ی سهامی که خریده است در سود پروژه و ارزش افزوده آن سهیم هستند. 

کاربری پروژه شمیم فاز 3

برج های شمیم رحمت فاز 3 واقع در بلوار کوهک مسکونی می باشند. 

سازنده پروژه شمیم رحمت فاز 3

همچون دو فاز قبلی پروژه های شمیم رحمت، سازنده ی فاز 3 نیز تعاونی شمیم رحمت می باشد.

موقعیت مکانی شمیم 3 بلوار کوهک

منطقه 22، بلوار کوهک، بلوار علوم فنون

مشخصات کلی پروژه شمیم رحمت 3

پروژه شمیم رحمت فاز 3 در قالب 4 برج 25 طبقه با واحدهای از متراژ 85 تا 150متر در مرحله اتمام گودبرداری در حال ساخت می باشد. نحوه ی عرضه ی تعاونی در این پروژه به صورت سهام های 1 متری است که تعاونی شمیم رحمت به هر یک از اعضای خود تعداد 10 سهم اختصاص داده است. به این معنی که اگر یک نفر بخواهد سهام خود را در این پروژه تبدیل به واحد نماید می بایست تا 120 متر از سهام های شمیم رحمت را خریداری نموده و با هم تجمیع نماید.

امکانات پروژه شمیم رحمت فاز  3

برج های شمیم رحمت فاز 3 دارای لابی و لابی من 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات و محوطه سازی می باشد. 

روال خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه شمیم رحمت فاز 3

 

برگه های قدرالسهمی تعاونی شمیم رحمت فاز 3 به صورت واریزی و امتیازی خرید و فروش می شوند و در دفتر تعاونی قابل نقل و انتقال بوده و هر بسته ی 10 سهمی به صورت قطعی در دفتر تعاونی نقل و انتقال می یابند. 

قیمت و قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت فاز 3

قرارداد ساخت پروژه شمیم رحمت فاز 3 به صورت علی الحساب برای اعضای اولیه متری 4.5 میلیون تومان برآورد شده است که هر عضو بابت هر بسته ی 10 سهمی مبلغ 48.300.000 میلیون تومان واریزی اولیه داشته است و به ازای هر 10 سهم تا 48 ماه می بایست ماهیانه مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان اقساط پرداخت نماید.