info@ehti.ir
031-35353214

پروژه پتروشیمی نگین مکران

مشخصات پروژه

برج های چهارگانه نزاجا

شرکت سوزیانا

غرب شهرک مرواریدشهر

1398/11/20

1399/5/20

توضیحات پروژه

برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش، نیمی از برج های پهنه C را تشکیل می دهند و باتوجه به مبلغ واریزی و اقساط متناسب نسبت به دیگر پروژه های این پهنه، با اقبال عمومی خوبی مواجه شده است و همچنین افزایش قیمت علی الحساب آن نیز نسبت به دیگر پروژه ها منطقی تر و متعادل تر بوده است. به مزایای این پروژه می توان تنوع متراژ برای واحدهای یک ، دو و سه خوابه و همچنین موقعیت مکانی آرام و دنج نسبت به پروژه های دور دریاچه را نیز اضافه نمود. در نهایت می توان گفت خریداران می توانند با هر میزان آورده ی اولیه ای که از یک عدد خاص شروع می شود- مجموع واریزی و حق امتیاز- در این پروژه وارد شوند و با پرداخت اقساط آن به یک واحد خوب در یک برج با سازه ای متفاوت از دیگر برج های شهرک چیتگر برسند. 

کاربری برج های نیروی زمینی ارتش

برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش مسکونی می باشند. 

سازنده پروژه نزاجا شهرک چیتگر

شرکت تعاونی مسکن کارکنان اداره فنی،مهندسی نیروی زمینی ارتش ساخت برج های چهارگانه نزاجا را به عهده دارند. 

موقعیت مکانی برج های چهارگانه نزاجا

منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه خلیج فارس، شهرک چیتگر، پهنه C یا نارنجستان، برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش

مشخصات کلی پروژه چهارگانه نزاجا پهنه C شهرک چیتگر

پروژه برج های چهارگانه نیروی زمینی در قالب 4 برج 40 طبقه با متراژهای 93، 110، 121 و 135 متری در مرحله اتمام اسکلت و دیوارچینی در برج های اول و دوم و برج سوم در مرحله ی نصب اسکلت و برج چهارم در مرحله گودبرداری با موعد تحویل سال 1400 میباشد.

امکانات پروژه نیروی زمینی چیتگر

پارکینگ و انباری، لابی 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی

روال خرید و فروش و نقل و انتقال برج های چهارگانه نزاجا

واحدهای مسکونی برج های چهارگانه نیروی زمینی به صورت واریزی و امتیازی خرید و  فروش می شوند و در دفتر تعاونی قابل استعلام و رتبه بندی می باشند. تمامی واحدها دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی قابل نقل و انتقال و واگذاری به صورت قطعی می باشند. 

قیمت و قرارداد ساخت پروژه نیروی زمینی پهنه نارنجستان 

قرارداد ساخت برج های چهارگانه نزاجا در ابتدا برای اعضای اولیه متری 1.5 میلیون تومان به صورت علی الحساب بوده که در ابتدای سال 98 طبق برآورد و اعلام جدید تعاونی این قیمت به متری 2.585.000 تومان افزایش یافت. واریزی اعضا بسته به متراژ تا انتهای سال 97 از 139.5 میلیون تا 202.5 میلیون تومان و اقساط پروژه براساس متراژ واحدها به صورت دوره های هر سه ماه یکبار از 12.6 تا 18.4 میلیون تومان می باشد. طبق قیمت ساخت جدید اعلامی در نهایت واریزی کامل اعضا تا تاریخ اول شهریور سال 1399 به تفکیک متراژ می بایست به صورت زیر باشد؛

متراژ 93 متر : مبلغ 202.5 میلیون تومان. 

متراژ 110 متر: مبلغ 239.5 میلیون تومان.

متراژ 121 متر : مبلغ 263.5 میلیون تومان.

متراژ 135 متر : مبلغ 294 میلیون تومان.