info@ehti.ir
031-35353214

پروژه اجلاس سران اصفهان و تهران

مشخصات پروژه

برج های 10 طبقه نارنجستان

شرکت سوزیانا

منطقه 22 تهران

1398/11/20

1399/5/20

توضیحات پروژه

پروژه نارنجستان واقع در بلوار کوهک، بلوار علوم فنون یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 است که باتوجه به مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکارش می گذرد اما درصد پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است. از مزایای پروژه نارنجستان می توان به کم واحد بودن و دنج بودن موقعیت مکانی اش اشاره کرد که در عین حال بهترین دسترسی ها را به اتوبان شهید خرازی، حکیم، آزادگان و تهران-کرج دارد. همچنین باید گفت منطقه بلوار کوهک در حال حاضر یکی از رو به رشدترین بخش های منطقه 22 به شمار می رود و تا حدود 3 سال آینده که موعد تحویل پروژه نارنجستان است، رشد چشمگیری خواهد داشت و این رشد اثر مستقیم بر ارزش افزوده ی واحدهای مسکونی این بخش از جمله پروژه نارنجستان خواهد داشت. 

کاربری پروژه نارنجستان 1 بلوار کوهک

برج های 10 طبقه نارنجستان مسکونی می باشند.

سازنده برج های نارنجستان

برج های نارنجستان توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام ساخته می شوند.

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان

منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، بلوار کوهک، بلوار علوم فنون، پروژه مسکونی نارنجستان

مشخصات کلی پروژه نارنجستان ابنیه آکام

پروژه نارنجستان در قالب 2 برج 11 طبقه (3طبقه منفی+1 طبقه لابی+7 طبقه مسکونی) هر طبقه 6 واحد در مجموع 84 واحد مسکونی و متراژهای 102متری 136متری و150متری میباشد موعد تحویل طبق اعلام تعاونی شهریور 1401 میباشد. پروژه نارنجستان1 هم اکنون در مرحله انجام اسکلت در طبقات مثبت میباشد.

امکانات برج های نارنجستان 1

پارکینگ و انباری جهت هر واحد مسکونی- لابی 24 ساعته- سالن اجتماعات- سالن ورزشی حرفه ای-یک دستگاه سوئیت سرایداری-سالن چند منظوره برای بازی کودکان-نورپردازی حرفه ای نما

روال خرید و فروش و نقل و انتقال تعاونی مسکن ابنیه آکام

پروژه نارنجستان به صورت واریزی و امتیاز خرید و فروش می شوند و تمامی واحدهای پروژه نارنجستان دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر تعاونی مسکن ابنیه آکام قابل نقل و انتقال و واگذاری به صورت قطعی می باشند. 

قیمت و قرارداد ساخت امتیاز پروژه نارنجستان 1

قرارداد ساخت پروژه نارنجستان از ابتدا متری 7.500.000 میلیون تومان به صورت علی الحساب جهت اعضای اولیه اعلام شده است که هر واحد بر اساس متراژ از 450 میلیون تا 570 میلیون تومان متغیر است.اقساط ساخت در سال 99 به شرح زیر است: