info@ehti.ir
031-35353214

پروژه پالایشگاه بید بلند

مشخصات پروژه

برج مسکونی آترا

شرکت سوزیانا

غرب شهرک مرواریدشهر

1398/11/20

1399/5/20

توضیحات پروژه

برج 17 طبقه آترا بدون تردید یکی از بهترین برج های مسکونی منطقه 22 می باشد. کیفیت ساخت و طراحی نقشه واحدها به کامل ترین شکل ممکن انجام می شود و تمامی تیپ ها متناسب با نیاز قشری از خریداران طراحی شده است. تمامی واحدها در زمان پیش خرید دارای کدپستی و قابل دریافت کد رهگیری هستند. قیمت ساخت به صورت قطعی بوده و هیچگونه افزایش قیمتی در پایان پروژه از خریدار اخذ نمی شود. تمامی خریدارها می توانند نسبت به انتخاب متراژ، طبقه و جهت واحد خود در همان ابتدای قرارداد اقدام کنند و سازنده نیز متعهد است در صورت دیرکرد در تحویل پروژه، ضرر و زیان خریداران را طبق قرارداد محاسبه و پرداخت  نماید. در زمان تحویل نیز هیچگونه هزینه ی اضافی تحت عنوان محوطه سازی یا مشاعات و انشعابات از خریدار دریافت نخواهد شد. برج آترا نمونه ی یک برج لوکس و مجلل است که برای خانواده ساخته شده است. خریدارهایی که هدف شان سرمایه گذاری صرف نیست و خانه ای می خواهند که در نهایت آسایش و رفاه زندگی کنند و تمامی نیازهایشان از یک خانه را یکجا داشته باشند، برج لوکس و مجلل آترا را از دست ندهند.

کاربری پروژه آترا

برج 17 طبقه آترا مسکونی می باشد. 

سازنده برج آترا

برج آترا توسط یک سازنده شخصی با رزومه کار بسیار پربار در منطقه 22 بویژه بلوار کوهک به نام آقای هاشمی در حال ساخت می باشد. 

موقعیت مکانی پروژه آترا

منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع تجاری اداری طوبی، خیابان سهراب سپهری

مشخصات کلی پروژه آترا

پروژه مجلل آترا در قالب یک برج 17 طبقه (3 طبقه منفی+1 طبقه لابی مرتفع+ 13 طبقه مسکونی) در هر طبقه 6 واحد که در مجموع 87 واحد را شامل می شود در مرحله دیوارچینی و گچ و خاک با موعد تحویل خرداد 1399 در حال ساخت می باشد. متراژ واحدهای برج آترا 87 ، 97 ، 107 و 122 متری (دوخوابه) و 135 و 145 متری (سه خوابه) می باشند.

امکانات پروژه آترا 

طبقه همکف ٨٢٠ متر مشاعات با ارتفاع ۵ متر شامل:
لابی مجلل
سالن ورزش
کافی شاپ
سالن اجتماعات و مراسم
و روف گاردن
سیستم برق باس داکت
سه لاین آسانسور

سیستم اعلام و اطفاء حریق در کل پروژه

روال خرید و فروش و نقل و انتقال برج آترا

تمامی واحدهای برج آترا طبقه و جهت مشخص می باشند و به صورت متری خرید و فروش می شوند و تنها از طریق دفتر سازنده و قرارداد تنظیمی در دفتر سازنده قابل نقل و انتقال می باشند. لازم به ذکر است تمامی واحدهای برج آترا دارای کدپستی بوده و قابل دریافت کد رهگیری می باشند. 

قیمت و قرارداد ساخت پروژه آترا

واحدهای برج آترا به صورت متری خرید و فروش می شوند و قیمت پایه به روز بوده و قابل استعلام می باشد و شرایط پرداخت نیز در این مرحله به صورت زیر می باشد:

75 درصد عقد قرارداد
15 درصد اقساط
5 درصد تحویل
5 درصد سند